A Szikla, a Csodanő és Deadpool megmutatja milyen is egy nagyköltségvetésű Netflix produkció.
Ellentétben a Szikla által képviselt keménységgel a film nagyon gyenge szerintem. A giga költségvetés bizonyosan a busás gázsikara ment el, hiszen ez a hármas nem akárkikből áll. A színész világ kevésbé színész legendái, inkább hírességei, azokból is a legnagyobbak. Nagyjából mindig egyfajta karakter mindenki, ebből a standardból Gal Gadot igyekezett ezúttal genyózással kilépni, de nagyon nem sikerült. A filmen egyértelműen érezhető, hogy nem alkotás, hanem tartalomgyártás volt a cél. Indiana Jones sztori, amit Dwayne Johnson és Ryan Reynolds végig ökörködnek, néha pedig Gal Gadot betoppan a képbe, hogy született szépségével életet vigyen a filmbe, amire a díszlet egyáltalán nem képes, hiszen néha annyira számítógépes, hogy szégyenletes. Nyilván pénzügyi döntés született, nulla kockázattal, mert egyértelmű tény, hogy ez a három celeb ránk mosolyog és indítjuk a filmet. Ők elvisznek bármit a hátukon és ez ezúttal is így van. A kérdés csupán az, nézzük is vagy csupán a háttérben zörög. Közben a telefont nyomkodjuk, goblejnezünk, legózunk vagy bealszunk, mert otthon ezt is lehet. A pénzhajhászás kedvenc momentumát már az első percekben éreztem és nem az arcba nyomott Porsche reklámban, hanem hogy Rayen Reynold saját ginjét (Aviation Gin) kortyolgatja, majd Dwayne Johnson saját tequiláját (Teremana) két egymást követő jelentben. Húsvéti tojásnak pazar lenne ez a piálás, de ebben a filmben még annak sem működik. A film kampányának kezdetén örvendtem a triónak, de mikor megláttam az előzetesben az arénás bikás jelenetet, már pontosan ezt a színvonalat vártam a filmtől. Szomorú, ámbár Netflix tartalomnak a film megfelelő. A szolgáltatót nem írom le emiatt, pusztán igényeket szolgál ki, az enyémet december 24-én fogja a Ne Nézz Fel! című filmmel Adam MacKay-től.
A Red Notice a szokásos fogd a kincset és fuss történet, a Netflix és a színészek számára fogd a pénzt és fuss filmben.
ELŐZETES:
POSZTEREK: